Hr assistant
Автор Диляра Таубаева задал вопрос в разделе Отдел кадров, HR
Какую функцию выполняет отдел кадров (ассистент hr)? и получил лучший ответ
Ответ от Aleksejs Batirevs[гуру]
Могу дать много буковок, но на английском
Human resources (HR) assistants use their skills to assist the human resource departments of companies to facilitate the functioning of the workspace and ensure development of the workforce. HR assistants assist HR departments with daily and special tasks, including facilitating communication between employees and company executives and providing employs with essential access to information. HR assistants may be required to complete a number of responsibilities, including maintaining programs to increase employee safety and efficiency, new employee training and orientation, and promoting company culture.
Human Resources (HR) Assistant Tasks
Supports employment area with scheduling interviews, handling reference checks and personnel changes.
Provides overall administrative support to the HR department, including maintaining, processing documentation and records.
Compiles and prepares data for statistical reporting.
Answer employee questions about policy and procedures, and refers to specialist as needed.
Assist in projects, such as; HR events, benefits open enrollment, employee communications and company-wide meetings.
Но, вот, допустим, некоторые из вариантов: ссылка
отдел кадров - ассистент эйчара? ахахахахахахахахахах.... вот фантазия...
автор что вы такое забористое курили?!
Вопрос к ассистентам по подбору персонала.
Несколько ситуаций:
1. Ассистент по подбору персонала в рекрутинговое агентство:
подробнее...
Каковы плюсы и минусы работы в кадровом агенстве, например в должности ассистента менеджера по подбору персонала?
Если это крупное КА, в котором можно получить хороший опыт, то здесь в основном плюсы.
Вы, не
подробнее...
Чем занимается "Административный ассистент" в отделе кадров?
Ассистирование специалистам отдела персонала по кадровому делопроизводству (оформление кадровых
подробнее...